Novinky

02.12.2018 18:51
Dnešní nové vozy jsou povině vybaveny kontrolním systémen tlaku vzduchu v pneumatikách. Od loňského roku jsme schopni provádět přizpůsobení ventilků kol k řídící jednotce TPMS. Pro přízpůsobení používáme diagnostiku VDO a TEXA. Ventilky dle značky vozu. Jak originály, tak univerzální (Continental,...
14.12.2015 21:22
    Začátkem prosince 2015 jsme instalovali tester tlumičů pérování od firmy ACTIA. Tímto zařízením lze kontrolovat nejen tlumiče pérování, ale také zavěšení kol. Běžné testery tlumičů pérování využívají metodu EUSAMA (metoda která měří minimální přilnavost kola k podložce). Tato...
18.01.2015 18:10
Pneuservis     Od ledna 2015 jsme rozšířili naší nabídku služeb o pneuservis. Nabízíme demontáž - montáž - vyvážení kol do průměru ráfku 22". Vše na nových strojích BOSCH a M+B. Díky pomocnému montážnímu rameni, jsme schopni přezouvat i vozi SUV a nízkoprofilové pneumatiky. Ne...
10.08.2014 09:40
    Od srpna 2014 dokážeme dohledat i velmi malé netěsnosti klimatizačních systémů za pomoci napuštění systému klimatizace tzv. formovacím plynem (směs dusík 95% + vodík 5%). Pomocí detektoru vodíku se najde i velmi malý únik, protože vodík (H) má nejmenší molekuly a tím největší...
10.08.2014 08:16
    Od srpna 2014 jsme schopni nahradit stávající netěsné nebo poškozené tlakové hadice klimatizací vozidel novými za použítí původních koncovek. Touto metodou se nechá snížit nákladovost oprav, při dosažení stejné kvality jako u origunálu. Navíc na spoustu aut není na trhu...
14.06.2014 20:58
    Od pátku 13.6.2014 nabízíme zákazníkům další způsob čištění klimatizací. Jedná se o čištění pomocí ozonu Oз. Díky tomuto způsobu čištění, umíme odstranit i nežádoucí zápachy vnitřku kabiny vozu (papř. zápach cigaretového kouře, plísně od potravin a pod.).     Nově...
29.05.2014 21:57
    Od poloviny loňského roku provádíme seřízení podvozků vozidel na nové osmisenzorové rádiové geometrii. Druh disku, nebo seřízení některých veličin pomocí přízdvihu (odlehčení) vozu nejsou problém.
28.05.2014 22:03
Chladící kapalina se má vyměňovat podle druhu. Jednoduše řečeno: modrá má trvanlivost cca 3 roky, červený G12 a zelený (francouská auta) cca 5 let a oranžový G12+ cca 7-8 let.po této době se antikorozní látky stávají korozi podporujícími a vnitřek chladící soustavy se začíná zanášet oxidací. Taková...
28.05.2014 21:32
    Provádíme leštění zašlých světlometů. Světlomety se dají renovovat dvěma způsoby: 1 - přebroušení + pětistupňové vyleštění do původního stavu 2 - přebroušení + přestříkání světla lakem My světla renovujeme prvním způsobem. Světla mají výdž v kvalitě, rovnající se novému světlu....
28.05.2014 09:24
    Od roku 2013 provádíme také zvyšování výkonu turbomotorů. Podmínkou je dobrý motor (po mechanické stránce) a diagnosticky bez závad. Navýšení výkonu běžného chipu je cca: 22%. při této úpravě dojde k lepšímu rozložení  výkonu (motor má stálý tah do vyšších otáček) kroutící...
Záznamy: 1 - 10 ze 11
1 | 2 >>