Ve spolupráci se společností ANTEE s.r.o. jsme si pro vás připravili nové webové stránky.
VíceVe spolupráci se společností ANTEE s.r.o. jsme si pro vás připravili nové webové stránky.
VíceDnešní nové vozy jsou povinně vybaveny kontrolním systémem tlaku vzduchu v pneumatikách. Od loňského roku jsme schopni provádět přizpůsobení ventilků kol k řídicí jednotce TPMS. Pro přizpůsobení používáme diagnostiku VDO a TEXA. Ventilky pak dle značky vozu.
VíceZačátkem prosince 2015 jsme instalovali tester tlumičů pérování od firmy ACTIA. Tímto zařízením lze kontrolovat nejen tlumiče pérování, ale také zavěšení kol. Běžné testery tlumičů pérování využívají metodu EUSAMA (metoda, která měří minimální přilnavost kola k podložce).
VíceOd ledna 2015 jsme rozšířili nabídku služeb o pneuservis. Nabízíme demontáž, montáž a vyvážení kol do průměru ráfku 22". Vše na nových strojích BOSCH a M+B. Díky pomocnému montážnímu rameni jsme schopni přezouvat i vozy SUV a nízkoprofilové pneumatiky.
VíceOd srpna 2014 provádíme detekci i velmi malých netěsností klimatizačních systémů, a to za pomoci napuštění systému klimatizace tzv. formovacím plynem (směs dusík 95 % + vodík 5 %).
VíceOd srpna 2014 jsme schopni nahradit stávající netěsné nebo poškozené tlakové hadice klimatizací vozidel novými, za použití původních koncovek. Touto metodou se sníží nákladovost oprav, při dosažení stejné kvality jako u originálu.
VíceNabízíme další způsob čištění klimatizací. Jedná se o čištění pomocí ozonu Oз. Díky tomuto způsobu čištění umíme odstranit i nežádoucí zápachy vnitřku kabiny vozu (například zápach cigaretového kouře, plísně od potravin apod.).
VíceOd poloviny loňského roku provádíme seřízení podvozků vozidel na nové osmisenzorové rádiové geometrii. Druh disku, nebo seřízení některých veličin pomocí přízdvihu (odlehčení) vozu nejsou problém.
VíceChladicí kapalina se má vyměňovat podle druhu. Jednoduše řečeno: modrá má trvanlivost cca 3 roky, červený G12 a zelený (francouzská auta) cca 5 let a oranžový G12+ cca 7-8 let. Po této době se antikorozní látky stávají korozi podporujícími a vnitřek chladicí soustavy se začíná zanášet oxidací.
VíceProvádíme leštění zašlých světlometů. Světlomety se dají renovovat dvěma způsoby:
Více